March 1, 2011

Comments (12)

  • 泰國制造的中國菜式魚肚, 秦朝開始有人食  : )

  • 學歷不高於高等會考程度 Ar, 王祖藍 can't fit La! He graduated from APA Ga!

    Btw, this post is reserved for females, I reckon...... (身高不超逾5尺4寸, must be for females La!)

    .

  • 曾蔭權對腳冇事, 可能不用腳走, 改用身滾下台? :p 

  • @frederickfung - 原來如此 XD

    @Frostig - 咁應該正名為婦女界,然後我會爭取設立宅男界議席。

    @栗姐 - 乜唔係對腳有事先唔可以用腳,要滾下台嗎﹖

  • 方先生,之前好似係你度睇過一篇書評,對其中一句話印象有點深刻:「現在世界上的藝術品有七成都是垃圾」(大意如此)

    想搵返本書來睇,請問係邊本呢?

  • 真是最怕謝偉俊乘二

  • @Kal_Marr - 在書裡看過,有個科幻作家說「科幻小說裡十分之九係垃圾」,然後補一句「世上任何一類野,都有十分之九係垃圾」(笑)。應該如果不是九十年代杜漸他們搞的《科學與科幻叢刊》四輯其中一輯,就是李逆熵的《挑戰時空》吧﹖

  • 我覺得課堂上說話, 還是小心點好. 若學生真的去上街, 然後跟記者說是 "老師叫的", 你就麻煩了.

  • @栗姐 - 示威是公民權利

  • 處於一個反智的社會, 何必自找麻煩?

  • @栗姐 - 可惜我無力耕田 :p

Comments are closed.

Post a Comment