April 2, 2010

  • 剛剛跟 Chris 一起吃午飯,還拍了照。可惜我的機拍得差,還是無謂獻世。或者 Chris 遲點會有興趣把他的相放出來。

    朋友要見好去見,畢竟冇人知聽日發生咩事。

    ----------------

    @世澤﹕香港小販管理隊

    咁你又有冇咁過畀高人工係因為佢地做既係厭惡性工作

    係政府要佢地去捉小販既,捉唔到後生既就捉老既去頂數(畢竟上頭冇話老既唔捉)。捉唔到人,班區議員又嘈﹔捉左人,又畀人鬧祖宗十八代。

    如果係反對捉年老小販既,你不如叫政府正式下指引,而唔係淨鬧班基層職員。
    但係如果政府話明唔拉老人,咁之後又唔會變成黑社會操縱阿婆擺攤呢﹖

    我唔知,我只知道小販管理隊呢種工作根本係豬頭骨。這也是為何當年港英政府下放畀市政局民選議員管既原因之一。

    (P.S. 1﹕所以殺局,其實只有政治目的,對日常行政根本沒多大好處。)
    (P.S. 2﹕其實幫小販管理隊講野,就一定乞人憎。因為基本上鍾意行街買野既人都唔會鍾意小販管理隊,包括方媽媽。)

    galileo_c﹕屋苑法團正式向民建聯宣戰

    「自張學明高調進駐屯門碼頭區後,
    他們前天竟然拉隊插手干預本已無事的
    屋苑-領匯-幼稚園-化寶爐事務,
    法團結果高調發出公開信,要求該些跨區議員停止干涉,
    並主動要求當區區議員出手阻止
    問題卻是,這位駐地廿多年的當區民協區議員,
    繼續選擇在暗中協調,不想高調」

    (方曰﹕個問題係……人地踩到上你地盤喎……)

Comments (6)

  • > 朋友要見好去見,畢竟冇人知聽日發生咩事。
    啱,有些機會,錯過了,一世追不回。

  • "朋友要見好去見,畢竟冇人知聽日發生咩事". o係就o係 ,但使唔使o禁悲觀呀? 方Sir, 唔該樂觀D.

  • 我都識Chriso架. 想當年佢成日同人講 "鐵板神算". 又學人食煙斗添.

  • 那是上世紀八十年代中以前的事了. 當時Christ對紫微斗數非常有興趣. 常替相熟友人等開盆卜算前程. 不知現在的Christ 是否仍然對易經等國粹有如此濃厚興趣.

  • @A1726 - 反正他人在香港,你可以找他出來問問 XD

Comments are closed.

Post a Comment