July 27, 2005

  • 原本說上午送來的電腦,竟然遲到下午三點幾先送到……如果我唔問都唔知咩事,DHL 喎……
    早知我返埋上午先啦,依家星期六仲要補番。


    基本上感覺不錯。雖然我對微軟沒信心,不知道這種暢快感覺可以持續到何時。


    意料之外﹕
    1. 原來隻 mouse 係 optical mouse……
    2. 原來個 case 真係細得好交關,拆開機殼一睇……好似樣樣塞得岩岩好。
    睇黎都塞唔落D舊 harddisk、CD burnner 之類……
    harddisk 可以買 adaptor 外置,唔通又買過隻外置 CD-burnner 咩﹖邊得黎咁多野外置呀﹖
    3. 原來個 XP home 冇 Office 既……倫弟叫我裝 freeware,但係我覺得裝咁多唔同既 freeward 好似好易 crash。
    有冇人有 Office XP 借俾我﹖


    都係要研究下。


    -------------


    繼續挑剔。


    《流行病史話》終於出現令我不能忍受的錯誤,作者竟然聲稱原核和真核生物的分別在於「有沒有明顯細胞膜」……天呀﹗
    (事實﹕沒有細胞膜早就死了,它們的分別應該在於核膜之有無。)


    三個作者,一位是歷史學者,兩位搞科學哲學。
    不怪他們不懂,只能怪他們和出版社竟然不找個懂的來看看。


    之後應該不會再有挑剔的了。
    中國瘟疫史,如果連不識中醫如我也挑得出錯處,就實在太過分了。


    -------------


    《百年中國》


    點解仲要對呢個節目有期望呢﹖


    第一集,見到「鳴謝」竟然是大公報和「和諧香港基金」……
    心頭頓時涼了一截。


    第二集,中國共產黨成立,竟然不提陳獨秀。
    毛澤東﹖﹗當年他算老幾﹖


    「避而不談,亦是歪曲歷史」
    狄娜大姐可沒說錯喔﹗

Comments (2)

Comments are closed.

Post a Comment