September 1, 2011

  • [純粹點列]

    1. 「開學都冇教師用書,香港點算﹖﹗」 )
    (教局指令誠可貴,學生福祉價更高!)

    2. 睇住曾偉雄當眾講大話,想寫篇長文鬧爆佢,不過冇時間……

    3. 出年決定死人都唔趕貨,圈晒d訂報表先畀價錢校務處。(因為幾間尊貴的報館,某些日子照印出版,但特別版不印的……)

    4. 有人說菲傭仇視香港人,又說外傭不是弱勢群體,香港中產才是弱勢云云。
    我想有這種看自己不順眼的傭主,我是外傭也會仇視香港人。而且有錢請外傭的人反而比被僱來打工者更弱勢的話,李嘉誠肯定是全香港最弱勢的人了。(香港好多人仇視佢架,連冇風打都賴佢,網上有的是證據 )
    若然當中產比家傭更弱勢,何不放棄中產,轉投家傭行列﹖再不然去外國當外傭囉。

    5. 老媽已閃電式買了一部 Samsung Galaxy S II。想請問﹕
    a. 有哪個防毒/保護軟件好用﹖(免費﹖幾多錢﹖)
    b. 下載apps (esp. games)應該去哪裡﹖
    c. 手機看新聞去哪網站較方便﹖(香港 / 新加坡)

Comments (13)

  • 唔需要防毒,apps去Android Market,老翻係coolapk

  • "外傭不是弱勢群體,香港中產才是弱勢云云。"

    香港就是有太多這些罔顧事實、混淆是非的言論, 保皇黨及政府高官才敢明目張膽講大話, 不用懼怕輿論會一面倒抨擊他們.

  • 其實好多人都唔用防毒……

    去android market搵games就可以了, 應該已預先內置了有關的程式。

    手機看新聞……如果你接受到變到好騎呢的蘋果, 可以download佢個apps。

  • @galileo_c - @嘉 - 唔裝防毒太危險了吧,尤其是老媽沒多大警覺性的用戶。

    唔知點解我睇唔到有 android market 條 link……

    @leewyhk - thanks! 不過裡面好像有不同的意見,我再參詳一下

    @Anonymous - 每個人都覺得自己才是弱勢嘛。因為人人只看到自己辛苦。

  • Market係一個app

    至於防毒,根本無好多針對手機的virus,得啖笑

  • 我老板話信報要加價,係咪真架?

  • @galileo_c - 咁點搞﹖

    @栗姐 - 學校版不連財經每份壹元正。

  • 機內有Market app的,一個綠色袋,再唔係唔識用畀我啦 :~

  • 個app store 係一個叫market白色shopping袋既icon黎, 基本上d apps都係個度search 同download
    落黎。
    睇新聞就去download AG香港報紙FREE 啦
    用seesmic睇twitter
    真係唔洗防毒...

  • @galileo_c - @henrychiu01 - 多謝指教先。

  • 本魚是android 用家,也不用防毒的。

    你娘真係in ~ SAMSUNG GALAXY S2 真係非常好用 (雙核心) ,又薄身...不過貴 LOR ~ 因為我家弟弟也剛剛入了一部,我就搶了來戲弄了大半天! 我在等他的REPO,好用的就轉去SAMSUNG,要不然,下一部都是SORRY ELEPHANT。

    報紙方面,都係DL APPS 睇水果或頭條好了,如果單純 "海豚" 當一般上網睇 ~ 又要較大圖細圖..你阿娘準會發癲的。

  • @fisheadina - thanks,佢都係聽人講。我地不嬲都用SORRY ELEPHANT,不過我就有點兒嫌佢d插頭與眾不同。
    依家要睇新加坡新聞佢咪要放大縮細囉。

Comments are closed.

Post a Comment