June 22, 2010

  • 是日飲歌﹕

    --------------

    另外幫林忌打廣告,有興趣既請去搵佢參加聯署﹕

    聯署要求民主黨履行押後表決兩星期的承諾(請廣傳)

    民主黨之前多番表示,說要求政府押後兩星期才表決政改,讓市民有更多時間去理解方案云云;何俊仁如今卻說,決定權在政府,真的嗎?

    「何俊仁指要求政府押後兩周表決政改方案
    (商台)2010年6月22日 星期二 00:46

    民主黨主席何俊仁表示,雖然黨大會通過支持改良方案,但他會應黨員要求,向政府提出可否押後兩周表決政改方案,但承認決定權在政府,不過他認為,方案已得市民支持,只要越明白,就會有越多人支持。」

    何俊仁律師,基本法附件一、附件二規定,政改必須得到立法會全體議員的三分之二才可以通過;亦因此,如果民主黨堅決要求政府押後兩星期,甚至不惜缺席會議,令政府無法掌握三分之二的多數票,那麼政府就非要答應你押後兩星期的要求不可,因為他們不夠票。

    今日的民主黨,令這麼多最初願意理解你們的「改良方案」者都要高聲否決,責任就在民主黨的態度本身--原來曾蔭權說起錨,你們就一定要起錨?原來中共說一你們就要做一,中共就二你們就二做二嗎?你們沒有自由意志的嗎?民主黨說沒有檯底交易,那麼為何你們要好似當年通過廿三條,好似要通過高鐵,好似要通過強拍一樣,急就章在市民都未知咩事,在沒有充份討論辯論的情況之下,就要強迫市民收貨呢?如果說政府以往這樣做是極度粗暴,你們今日的行為又和政府的行為有何分別?

    因此,請何俊仁兌現你的承諾,給予市民兩個星期的思考時間;政府接不接納押後,的確決定權在政府;但出不出席立法會,決定權就在你自己;民主黨通過黨員大會支持你們投票,不代表你沒有自由意志去不去開會;你們決定集體不開會,特區政府就不會夠票通過,就必然要接納你們推遲兩星期的要求

    只有寶藥黨、不良銷售才會強迫人限時簽約;真金不怕洪爐火,如果真相如你們所說,怕甚麼推遲表決?如果提名權要推遲到十月你們都收貨,為何表決推遲兩星期,你們就不敢做呢?

    何俊仁,靜待你的回應,請拿出行動,而非用廢話來敷衍我們。

Comments (8)

  • 今日睇報紙後對民主黨原全失望!對司徙華覺得很忿怒!司徙華佢話涂、鄭兩人欲退黨要記住當日他們以民主黨候選人身份、得到民主黨支持者支持才能當選。那個老野short左?佢直情係當我地厘D係蟻民,唔記得議員的選票係由我地選民而來!佢以為鄭家富個位係佢送的嗎!係咪病到short左,定係佢想死前揚名立萬?我應為佢應該為以上言論向選民這歉!佢厘個言論完全使我明白點解佢地唔想扼後投票囉!佢跟本覺得佢地白鴿黨話晒事!
     

  • 容我企係建制立場講野.
    今日投票係投加十席立會議席同更改行政長官產生辦法,
    唔係表決民主黨既所謂"改良方案".
    無論支持政府原有方案既人或者支持所謂"改良方案"都支持加位既.
    咁你押咩後? 距離7月表決新增五席功能組別點選都仲有個幾月, 仲唔夠時間? 咪休會之後再表決囉. 有影響今日既議案咩?

  • @路人乙 - 民主黨大佬文化的確是很嚴重,一向如是。尤其華叔是黨鞭,在這方面特別嚴厲。

    但你話佢句說話錯,又錯唔晒。因為o係一個黨旗下參選,的確是share左黨的聲望。當民主黨聲望好時就用黨員名義參選,到黨聲望不好時就跳船,在黨的角度看自然是背叛行為。

    如果「黨」對於選民投票意向沒影響,怎會有民主黨區議員考慮退黨﹖

    @貓頭鷹 - 我之前已經說明得好清楚。我接受呢個方案有條件,就係政府要公開承諾取消功能組別,和說明選舉方式。依家政府兩樣野都冇做到,我反對民主黨投票通過。

    我畀張文光既公開信亦講過,我接受漸進(雖然你唔認同),但連呢兩點保證都冇就通過方案,是過分冒險,隨時畀對家出賣。民主黨可能私下同中聯辦傾,另有信任的理由,但我沒有。

  • @fongyun - 

    我冇唔認同過漸進, 但我係堅持要有路線圖, 要有目標. 要政府要公開承諾取消功能組別係天方夜譚, 佢話而家仲有好大爭議. 要政府說明選舉方式當然冇問題喇, 不過民建聯同埋功能組別都可以反對, 政府都吹佢唔漲. 過分冒險? 對你同我咪冒險囉, 但民主黨覺得信政府唔係冒險我都冇計. 我而家靜待民建聯同功能組別既反枱.

    p.s.方兄當然可以相信民建聯同功能組別會讚成民主黨既低門檻建議喇, 不過我唔會去相信一d多次違反承諾既團體.

  • 但這次並不只是黨的聲望的問題,而是涂、鄭所面對的是原則性的分野,是是否可以向選民交代的問題。

    司徙大佬近日的應對讓我覺得極為失望,大家長得尤如民主黨的「阿爺」,選民都只是「教極唔明的小朋友」講唔通我地就話「一隻耳聾左」;要向選民交代的議員就要聽佢D說話「記住個位係民主黨支持的」,好似人地無做過野咁,選民又無腦,無睇政綱的;和李柱銘唔對嘴型就話人地「唔識政治」…睇到想關電視…話佢老喇,又話人地岐視老人;話佢係咪short左,又話咒佢死…天啊,之前阿邊個話佢「老人政治」我都覺要尊重佢…老,但今次有人咁講的話我會舉腳讚成。

    和朋友討論起來,覺得對司徙大佬的失望,就在於佢將黨的利益(可以係唔material的利益,如關係、地位、重要性等)放高於市民的利益…而我們在他們心中只是一班無佢咁有政治手腕的蠢貨!

    民主黨現在“衰落”的局面不是公民黨或社民連的責任,而是這個機構沒有做好自身的新陣代謝!

    BTW,我年宵都會支持佢D墨寶,但我今次真係支持佢唔住囉…

  • @貓頭鷹 - 我冇相信過建制派,否則尋晚唔會走去立法會外反對。需知道我現在站在示威者當中其實相當格格不入。

    @路人乙 - 講到尾都係「借黨聲望參選,同黨唔掂牙就跳船」o者。我唔係話咁樣等於缺德(我都冇鬧過鄭家富,自保是人之常情,跟民主黨投票等於you jump I jump),只係話華叔做得黨鞭的有此反應很平常。

    你話佢既野,我冇乜要反駁。因為都係事實,佢本來就是這樣的,也不是今天才有人這樣說。只是現在你們對佢特別反感而已。

    於我而言,這個方案固然有民主黨的利益(正如發動公投對社民連很有利一樣),但說這樣是出賣市民利益,我不認同。當然理由我說過不少次,是否認同則隨尊便。

    (P.S. 其實我同華叔連招呼都冇打過,更不要說買墨寶,連他寫的書我也沒買過。我並不特別喜歡他、亦不討厭他,就只敬重他搞教協搞支聯會搞足那麼多年而已。)

  • 我無話你同司徙黨鞭有乜關係,所以幫佢,你唔洗澄清喎。可唔可以咁講呢,我未必會話白鴿黨出賣市民利益,不過在佢地決策的過程就一定係遺棄左我地的期望囉!但就係厘樣野,讓我厘D投左佢地咁多年票的人極為失望囉!

    不過講乜都無用,都過硬嫁喇…又一次證明我地身上係流住做賤民的血囉…

  • @路人乙 - 唔係澄清既,順帶一提o者。我都同意佢個決策過程係違反好多人既期望。

Comments are closed.

Post a Comment