March 2, 2009

  • Librarian & drug trafficker

    家長日,方某雖然不用見家長(家長倒見到很多),也一定會留守全日,因為要跟進書展的事。
    通常家長日之後會有休息日,但今天卻要回去上禁毒講座。在這種人人都「寧願訓多陣」的日子,當然令人不大情願。

    點知聽下聽下,原來在下跟校園毒品拆家頗為相似﹕

    1. 毒品拆家﹕通常由已染毒癮的學生帶毒混入學校
    圖書館主任﹕由已染上書癮的方某把書帶入學校

    2. 毒品拆家﹕以免費或廉價毒品引誘青少年上癮
    圖書館主任﹕以免費圖書雜誌引誘學生上癮

    3. 毒品拆家﹕透過狂野派對等活動分發毒品
    圖書館主任﹕透過不同形式的活動推廣閱讀 (這點方某還做得不太好)

    4. 毒品拆家﹕朋輩壓力是吸毒的一大因素,比家長老師更有力
    圖書館主任﹕朋輩壓力是閱讀的一大因素,比家長老師更有力

    5. 毒品拆家﹕身上隨時跌出幾粒丸仔或吸毒工具
    圖書館主任﹕方某身上隨時有一兩本書

    6. 毒品拆家﹕製毒破壞環境、吸毒影響健康、家庭和經濟
    圖書館主任﹕印書砍伐林木、看書影響眼睛健康(雖然方某沒近視)、買書成狂影響家庭和經濟

    7. 毒品拆家﹕學生容易上癮,之後會搜刮金錢來買毒品
    圖書館主任﹕學生不容易上癮,之後還是叫你買書給他們看

    除了工具書之外,看書一樣沒有實質效益。只不過書癮是社會認可的癮頭罷了。
    (如果說看書的效益是「開化民眾」,這真的是獨裁政府想見到的事嗎﹖)

    學庫大話齋,今晚都係早d訓吧啦。

Comments (5)

  • 你係咪眼瞓到傻咗呀......
    雖然我十分認同第六點 :p

  • 哈, 咁我寧願而家d靚仔睇書睇上癮呀, 寧願唔買都好, 去圖書館借又好, 總好過佢地沉迷吸毒呀。
    我而家都唔鼓勵d人買得太多書返歸, 因為自己屋企唔大, d書堆積如山都係惡搞, 所以叫d靚仔有時幫襯下方大借返幾本書返去睇都好呀

  • @hope_season - 你唔係商業拆家黎架咩﹖XD

    睇下係咩書啦,我覺得沉迷睇流行小說和愛情小說,其害不下於沉迷師奶劇。

  • @fongyun - 哈, 我係呀, 大量販賣架, 高純度架我地d讀品

    愛情小說同流行小說我其實還可以接受, 我以前可能會好鄙視呢d書, 但係後尾發覺係幾垃圾的書都有佢的價錢, 當然鍾唔鍾意睇又係另一回事, 但係我覺得d人鍾意睇都唔算一件壞事, 但係物不可以終過, 太過沉迷就唔好啦

  • 好好笑! 

    真的很像啊,除了第七,可惜......   

     

Comments are closed.

Post a Comment