May 7, 2008

  • dialogue between dragon & monkey

    看圖作文四則﹕

    P1000418a

    1. 龍龍﹕「你支持藏獨呀﹖」
    馬嬲﹕「我淨係想你唔好咁木獨o者。」

    2. 龍龍﹕「你成身橙色,仲唔係支持藏獨﹖」
    馬嬲﹕「咁你成身紅色,唔通係憤青﹖」

    3. 龍龍﹕「維尼都著紅色衫喎,唔知佢係咪支持北京奧運呢﹖」
    馬嬲﹕「唔知呢。但係我肯定佢係好啤,因為就算我爬上佢個頭度,佢都唔會嬲、唔會打我架﹗」

    (龍龍要求補按﹕我都冇對馬嬲噴火喎……)

    4. 馬嬲﹕「o拿,你應承過帶我飛上天架﹗再唔飛既話唔陪你玩架﹗」
    龍龍﹕「……」

    -------------

    再來一段奪命四式

    「馬嬲反對北京舉辦奧運。」

    A﹕正確
    B﹕錯誤
    C﹕部分正確
    D﹕沒有足夠資料

Comments (15)

Comments are closed.

Post a Comment