May 8, 2008

Comments (9)

  • 那個中國地圖,令我想起以前看過那幅美國如何看這個世界的地圖呢

  • 你幅圖咁國際……

  • sorry 踩個場
    奪命四式要係複句先得架, 如果唔係就所謂部份正確o既選擇喇

    幅地圖似乎好好玩 :)

  • @Frostig - 你著到成身黑白咁出街,可能會引來以下兩個錯覺

    1. 你好似斑馬 (班馬?)
    2. 你係支持紐卡素的。

    考生姓名: 魚頭
    考生答題: D. 沒有足夠資料

    另外re 方兄的上次的reply

    龍龍: 我係支持阿仙奴的。
    魚頭: 咁你去死啦! ( 龍龍立即被仇視兵工廠的魚頭一腳伸了去酋長球場!)

  • 原來范卡諾/奧天/浩揚係你o地校友

  • @arttacker - 唔想認,可惜佢係。呢位仁兄竟然衰到話母校係Band 5學校。(問題係,我地從來都唔係Band 5)

    @魚頭 - 不應虐待小動物。

    @siu_siu_la - 謝。

    @ivyst - 因為我有「國際視野」。

  • 好事係,我知道有呢位仁兄咁耐,都只係知佢話 Band 5學校出身但攞A,而唔知佢係邊間學校
    (另,想求證佢條A係咪真係補考攞返o黎,當時係咪攞E?)

  • @魚頭 - 

    3.你係祖記fans

  • @arttacker - 除左開校頭幾年可能成績差d之外,我真係未聽過自己間學校係band 5。(我入學時係band 2頭,照外面資料睇,佢應該只係早我幾年。)

    八三從來唔係出名成績好(雖然都出過「full A」),而係出名學校嚴、校風好。謝伯話八三係青衣名校,我地唔信,但係「乖」呢點相信成個青衣島都應該冇異議。(咁當然都有頑皮學生啦……)
    (事實上,我諗青衣應該冇一間學校係因為成績好出名的。因為葵青區既所謂「名校」,都在葵涌。青衣成績最好的學生通常都會出島。)

    所以當年聽到佢話自己出身band 5學校,我地校友會甚至要開會寫信澄清。(因為雜誌訪問就暗示那間學校是八三)
    我地班幹事都覺得咁幾煩架。我估佢只係想標榜自己勁、自學成材,先講到自己學校咁差吧﹖

    儘管我應該曾經同佢同處一間學校之內,但係我對呢個人好似毫無印象。(當然也可能是因為我太「不八卦」)
    所以你問佢考左咩成績,我就真係唔識答你勒。(不過,就算我知都唔應該答你﹖)

Comments are closed.

Post a Comment